09 janeiro 2006

Agasallo dos Reis Magos






O agasallo que os reis Magos deixaron na miña proximidade e que máis gostei, aínda que non dirixido a min, foron os dous libros de Magar: Vigo nos últimos corenta anos.
Emocióname atopar tres fotografías que me levan a outros espazos, outros tempos. A fotografía do Trasatlántico Begoña lévame á historia engranzada polo atento, sorrinte, amable e inesquecíbel Xepe Casanova; o retrato de Rafaelito trasládame a miña infancia, - o devandito vivía no portal seguinte ao meu -, atopándose sempre á beira da pólvora dos seus foguetes; por último vexo ao curmán da miña nai: Manolo Nóvoa, o Quixote Visconti ourensán vigués, simpatía afervoante.
Magníficos libros, testemuña da cidade que foi e xa non será. Da codicia duns poucos. Das oportunidades perdidas.