13 setembro 2008

Consello de Gracián

Baltasar Gracián deixou dito que en tempos de tribulación non se debe facer mudanza.
Poia nesas andamos estes días, movendo caixas, achando papeis perdidos, decatándonos que nunha casa fican moitas máis cousas das que un podería pensar - e moitas delas ben inútiles.
Aproveitarei a circunstancia para facer limpeza. E cando teñamos cartos suficientes quixera facer unha brincadeira que me fai ilusión: mercar andeis para os libros - non é que sexan moitos, pero andan estrados polo chan - e ordealos pola orde alfabética dos autores.

Etiquetas:

2 Comentarios:

Blogger Milana said...

Eu tamén estou a facer limpieza. Fixen 2 armarios novos e trato de deixar fora toda a roupa que non usei en 2anos, todas esas cosas non útiles que fun gardando non sei ben por qué. Non me fixeron falta, non me van facer falta.
Voume desfacer tamén de libros. Si, é un pecado, pero xa non me caben mais. Vounos levar ó Libro Solidario pra que os poda leer outra xente.
Polo camiño vou deixando cousas e pensamentos mouros.
Facer limpieza e bo, penso eu. O que non sei e como facer pra que o pense tamén o meu fillo...

4:20 da tarde  
Blogger bouzafria said...

Eu tiven tamén unha época na que me tiña que desfacer de libros: andaba coa casa á costas e non podía acarrexar tanto peso.

12:13 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home