03 junho 2009

Xurxo e Xusto



Hoxe puxen a radio ao subir ao coche e non estaba Xurxo senón Xusto. Sentín unha pena infinita.

Xurxo Souto foi durante estes anos un excelente profesional: xenerosísimo e entusiasta. Xenerosísimo e leal. Xenerosísimo e ameno e divertido.Áchoo xa de menos.
Pero non hai mal que dure máis de catro anos. Seguro. Vamos em frente e havemos de vencer.

No derradeiro programa - eu non o sabía, baixei do coche onte antes do remate do programa- de Xurxo Souto en "Aberto por reformas" escoitei por vez primeira a Deolinda. Non será a última:

Agora sim, damos a volta a isto!
Agora sim, há pernas para andar!
Agora sim, eu sinto o optimismo!
Vamos em frente, ninguém nos vai parar!

-Agora não, que é hora do almoço...
-Agora não, que é hora do jantar...
-Agora não, que eu acho que não posso...
-Amanhã vou trabalhar...

Agora sim, temos a força toda!
Agora sim, há fé neste querer!
Agora sim, só vejo gente boa!
Vamos em frente e havemos de vencer!

-Agora não, que me dói a barriga...
-Agora não, dizem que vai chover...
-Agora não, que joga o Benfica...
e eu tenho mais que fazer...

Agora sim, cantamos com vontade!
Agora sim, eu sinto a união!
Agora sim, já ouço a liberdade!
Vamos em frente, e é esta a direcção!

-Agora não, que falta um impresso...
-Agora não, que o meu pai não quer...
-Agora não, que há engarrafamentos...
-Vão sem mim, que eu vou lá ter...

Etiquetas: , ,

2 Comentarios:

Blogger David Paz Nóvoa said...

Pois si que está ben a canción da Deolinda. É unha sorte ter xente que amose as cousas que merecen a pena. A mágoa é que na CRTVG comecemos xa a ver sinais sospeitosos de retroceso. Co que nos costou dar un pasiño!

7:30 da tarde  
Blogger bouzafria said...

Haberá que pensar que o paso atrás ( aínda que dure catro anos) non é outra cousa que tomar impulso. Pero os que perderon deben aprender.

11:25 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home